ISO 15189 Standardında
Yüksek Kalite Hizmet
Kalite & Akreditasyon
Menu
Kalite Politikamız
Kalite Programımız
Dış Kalite Kontrol Programları
Akreditasyon & Sertifikalar
Kalite ile İlgili Bilimsel Çalışmalar
Müşteri Şikayeti
LabBlog!
27 Ekm.22
Mevsimsel grip hastalığının etkenlerinden olan Influenza A ve B, Koronavirüs hastalığının etkeni SARS-CoV-2 virüsü, Solunum sinsityal virüsü enfeksiyonu etkeni RSV, Adenoviral solunum yolu enfeksiyonları etkeni olan adenovirüslerin hızlı tanısını sağlayan bir antijen testidir.
18 Tem.22
İnsanlarda ilk defa 1970 yılında Kongo Demokratik Cumhuriyeti’nde tespit edilmiştir. Sonrasında Orta ve Batı Afrika’daki ülkelerde görülen bu hastalığın sıklığı tam olarak bilinmemekle birlikte Kongo Demokratik Cumhuriyeti’nde 2005’e kadar yıllık 1000’e yakın olgu bildirilmiştir. Hastalık dönem dönem Afrika kıtasından enfekte hayvanlar ve insanlar aracılığıyla diğer kıtalara yayılmakta ve buralarda küçük küçük salgınlar yapmaktadır.
14 Ock.22
Genetik bir miras olarak ebeveynlerimizden aldığımız DNA’mızda bizlere ait bireysel özellikleri içeren tüm bilgiler bulunmaktadır. Bu bilgiler kan grubu, boy, kilo gibi bireysel özelliklerimizden, diyabet, kanser, kardiyovasküler hastalıklar gibi yüzlerce farklı duruma yatkınlık yada direnci belirleyen özelliklerle ilişkilidir. DNA’mızdaki bu bilgilerin çevresel faktörlerle etkileşmesi sonucu kişisel özelliklerimiz ve hastalıklar ortaya çıkabilmektedir.
12 Ock.22
22 Ara.21
PLAC TEST (Lp- PLA2 Aktivitesi) Kalp Hastalığı Riskinizi Biliyor musunuz ?
PLAC testi; kanda Lp-PLA2 enzim aktivitesini ölçen ve koroner kalp hastalığı riskini tahmin etmek için kullanılan bir belirteçtir.
Labmede gelen şikayet Çağrı Merkezi ya da Müşteri Hizmetleri Birimi tarafından Müşteri İlişkileri Yönetimi Modülü’nde elektronik olarak kayıt altına alınır.Müşteri Şikayeti
Şikayeti ilgili Birim Sorumlusu inceler, kök nedenleri analiz ederek şikayetin bir daha tekrarlanmayacak şekilde giderilmesi için gerekli faaliyetleri planlar ve yürütür.
Kalite Birimi, faaliyetlerin ve sonuçlarının yeterliliğini kontrol eder, sonucu yeterli olan şikayeti kapatır.
Şikayete konu laboratuvar faaliyetlerinde yer almayan Müşteri Hizmetleri Birimi şikayet sonucuyla ilgili müşteriye dönüş yapar.